Emelie

Love the life you live - live the life you love

Drive

Kategori: Random

Gud vad den här veckan har gått fort. Känns som att jag på nåt sätt ligger en dag efter hela tiden. För mig känns det som onsdag idag just eftersom veckan har gått så fort. Men det är ju för tusan torsdag redan! Och det innebär att det snart är helg. Det känns skönt. Även fast jag har en fullbokad helg så är det ändå några dagar fritt från arbete vilket är viktigast.

Skoterkortet ska ju tas i helgen. Kommer nog att gå bra och jag kan ärligt säga att jag inte är det minsta nervös. Borde kanske vara det eftersom jag suttit på en skoter en gång och då har jag bara åkt med, inte kört. Så det kan minst sagt bli spännande. Men det är jag inte.

Igår hängde jag med Emelie. Vi lagade mat och kollade på bonde och hann även med att diskutera våran kommande backpackingresa en hel del. Kändes skönt att prata lite om det eftersom vi borde göra det lite mer klart vilka länder vi faktiskt ska till. Sen är det ett problem att vi båda är envisa. Hon vill åka till Borneo, det vill inte jag, men ingen ger sig. Så vi kom fram till att det bästa är att läsa på lite om potentiella länder och utgå från det sen. Hon var tveksam till Kina också, men jag ska bannemig till Kina och det tror jag hon blev lite mer övertygad om iaf. Kompromisser kommer det att bli en hel del iaf.

Idag blir det jobb till 16:40 sen ska jag träna med Anny, och ja det är jag som är Jillian från Biggest Loser. Piskan kommer fram! Eller iaf fällkniven.. och medicinbollen..

Efter det så blir det häng med sockersniff! Som jag har längtat efter den dagen. Och efter den här tiden hon är hemma lär det dröja tills i juni tills våra vägar korsas igen. Men jag tar vara på dom här två veckorna hon är hemma och ryktet säger att hon har en hel del news att berätta, och sjuka saker såklart. Det är ju ändå Erica vi snackar om liksom.

Men nu ska jag jobba först och främst! Later.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: