Emelie

Love the life you live - live the life you love

Come what may

Kategori: Random

Sen sist har jag handlat med pappa, kollat på bonde söker fru, lagat mat och stickat mössor. Receptet på en skön höstkväll och det enda som saknas är såklart x. Men som det ser ut just nu dröjer det inte lika länge tills vi ses. December förhoppningsvis! I love it.

Annars håller jag på att fylla externa hårddisken med massvis med filmer. Har så mycket filmer och serier nu så att chansen att jag någonsin kommer att känna att jag inte har något att titta på förmodligen aldrig kommer att infinna sig. Ser verkligen fram emot Six feet under kan jag säga. Har hört mycket bra om serien och det verkar vara min typ av serie. Men den sparar jag till Norge!

Nu är det snart läggdags och en av de lugnaste och skönaste dagarna i mitt liv är snart förbi. Nu är det som tidigare nämnt sju arbetsdagar framför mig innan jag får vara ledig igen. Kan bli kämpigt men jag tar en dag i taget och ser fram emot lugna och sköna kvällar istället för att tänka på jobb. Älskar hösttv. Idag bonde, imorgon robinson. Myspys på hög nivå.

Nej, nu borsta bissingarna, sen sova.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: