Emelie

Love the life you live - live the life you love

Cloudberry

Kategori: Random

Träningen igår var underbar. Det är skönt att svettas lite och känna smärtan i magen när man gör fällkniven, mjölksyran i benen när man kör crosstrainer och bastun efteråt är bland det bästa som finns. Efter träningen åkte jag hemåt för att äta lite pasta bolognese. Mycket gott och jag kan säga att jag är rätt duktig på att göra bolognese. Därefter kom Erica över för lite häng. Det var jättetrevligt och så himla kul att se henne igen! Vi kollade lite Robinson och åt glassbåtar med hjortron. mumma.

Sen blev det en ganska tidig kväll och till min förskräckelse vaknade jag 8 imorse. När jag kunde sova till 11 om jag så hade önskat. Men men. Fick för mig att jag ville baka så jag snodde ihop en kladdkaka lite snabbt. Sen diskade jag och sen fäste jag alla mössor. Det tog sin lilla tid vill jag lova. Nu jobb fram till 21 ikväll. Segt men bra med pengar.

Imorgon klockan 10 ska jag och Emelie befinna oss i Gräfsåsen för att ta skoterkortet. Samma gäller på söndag. Ska också på middag hos morsan imorgon. Kommer garanterat att bli lika gott som vanligt.

Toodles!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: