Emelie

Love the life you live - live the life you love

Brämhults

Kategori: Random

Börjar dagen på ett riktigt bra sätt idag. Min dagliga activia såklart, och även en Brämhults smoothie. Vart så extremt sugen på typ juice imorse så jag var tvungen att springa och köpa mig en innan jobbet. Ananas och mango smak. Det är precis i min smak!

Jag är på topphumör idag! Kan bero på att jag har haft sovmorgon och fick sova lite längre för första gången på ett tag. Sen hann jag tillochmed läsa lite på morgonen också. Kämpar på med Blondinbellas Egoboost. Började läsa den för ganska länge sen, och läste rätt intensivt men sen blev det bara inte av.

Men nu har jag 20 sidor kvar som jag ska läsa i helgen så jag kan lägga All togheter dead på sin rätta plats istället. Alltså på sängbordet. Har ju läst nästan hela serien av True Blood böckerna. Jag är inne på sjunde boken, dock så är jag mitt i den och slutade läsa för ett bra tag sen. Det fanns helt enkelt inte lika mycket tid en vacker dag och mitt slaviska läsande fick läggas på hyllan. Men nu börjar jag uppskatta att läsa igen. Kanske inte så mycket som jag önskar, men jag kan ju läsa ibland iaf!

Nu är det iaf dags för mig att börja jobba, sen ikväll blir det lugnt och allmänt chill, sovmorgon imorgon kommer bli skönt sen blir det häng med min Emelie imorgon. Laga en massa god mat också! En underbar helg kommer det att bli. Det är jag säker på.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: