Emelie

Love the life you live - live the life you love

Allergi

Kategori: Random

Jag har nån slags allergisk chock idag som har pågått från det att jag vaknade imorse, händer förvisso rätt ofta, men det brukar alltid gå över när jag är ute i friskluften. Men inte idag. Det blir värre med varje sekund som går och jag känner att ena ögat väldigt gärna vill svälla igen snart. Då har jag ändå varit ute i friskluften i nästan två timmar och även ätit en clarityn. Det bådar inte gott.

Hoppas det försvinner snart iaf för jag vägrar visa mig inför folk med ena ögat helt uppsvällt. Jag är inte fåfäng för fem öre, men när det går så långt har jag nått min gräns.

Så nu ska jag jobba till 21 ikväll med just nu ett öga, det andra ögat är bara fullt med tårar och irritation så där ser man inte mycket. Hoppas som sagt att det lägger sig snart, annars måste jag nog spendera resten av dagen utomhus.

Bye bye.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: