Emelie

Love the life you live - live the life you love

3 timmar kvar

Kategori: Random

Hur i hela friden ska det gå när jag redan nu känner att jag vill hem nu på en gång. Förmiddagen gick fort. Nu går tiden i slowmotion. Men jag ska köpa en korv och en energidryck snart så jag piggnar till lite. Annars kommer jag seriöst att både dö i hunger och däcka här och nu.

Förhoppningsvis kommer jag att klara de sista tre timmarna och jag hoppas verkligen att tiden kommer att rusa förbi så att jag får komma hem och kolla på film och sova.

Väntar också med spänning på lost-boxarna jag vann på tradera. säsong 3 och 4. Det är jobbigt att vänta när man vill se fortsättningen! Jag har glömt bort det mesta från när jag kollade för några år sedan, kommer bara ihåg ett fåtal saker så det är kul när man ser och sen kommer ihåg igen. Jag älskar Lost.

Apropå kärlek så saknar jag x. Ingen överraskning kanske, men saknaden blir mer och mer konkret varje dag och man inser mer och mer att han inte längre är i detta land. Tråkigt är det, men det kommer att gå bra. Om man intalar sig själv nåt annat kommer det inte att gå bra. Men jag tror att det kommer gå bra. Visst kommer det att vara nåt så läskigt jobbigt, men det är en annan sak.

Jag är trött.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: