Emelie

Love the life you live - live the life you love

Work work work

Kategori: Random

Jag har blivit dålig på att uppdatera men det beror endast på att jag befinner mig på jobbet all vaken tid nuförtiden, efter jobbet åker jag hem, jobbar på beställningar sen sover jag igen. Så nu vet alla det.

Idag jobbar jag till nio sen blir det hem och som vanligt virka lite beställningar. Sen jobbar jag både imorgon och på söndag, men som tur är så är jag ledig på måndag. Då ska jag klippa mig. Jag ska snagga av skiten. Näääärå!

Apropå hår så har jag nog glömt att nämna att jag har färgat håret. Jag är återigen mitt vanliga jag. Inte längre ginger alltså. jihoo. Nu har jag dock lyckats få till färgen så den är vääldigt nära min riktiga hårfärg så nu behöver jag förhoppningsvis inte färga håret mer innan Asien. Hela tanken med att ha så nära min naturliga hårfärg som möjligt är alltså för att jag inte ska behöva tänka på det när vi är i Asien. Eftersom mitt hår växer som ogräs har jag dessutom tröttnat på utväxter. Uscha. Utväxten brukar börja synas två veckor efter jag färgat håret. Det är inte kul. Men det är kul med långt hår! Även om också det är jobbigt så älskar jag mitt hår.

Men som sagt, virka jobba sova. Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: