Emelie

Love the life you live - live the life you love

Träning

Kategori: Träning och hälsa

Nu kör vi! Träning. Som jag har längtat, men tiden har inte riktigt funnits. Men idag ska jag träna så sjukt hårt. Jag ska inte kunna röra mina armar imorgon. Självklart blir det styrketräning i armar eftersom det är mest akut just nu. Så det blir fria hantlar. Sen såklart rygg och mage också. Och crosstrainer som uppvärmning.

På måndag ska jag dessutom tejpa min axel igen. Även om jag fick utslag och sår från förra gången så måste min axel vara återställd när jag drar till Norge. Där behöver jag också mer styrka i armarna. Men det ska jag fortsätta att jobba på. Även när jag är i Norge. Mycket yoga blir det där. Det är rätt jobbigt även om man inte kan tro det. Och ändå sjukt avslappnande.

Nu träning. Wihooooo

Kommentarer

  • Anny säger:

    Vi är så duktiga! <3

    2010-11-10 | 20:28:23

Kommentera inlägget här: