Emelie

Love the life you live - live the life you love

Snooow

Kategori: Random

Jag har bara en sak att säga. 12 arbetsdagar kvar. Det känns helt amazing. Som grädden på moset har jag 3 dagars helg den här helgen också. Ska bli skönt att bara vila ut sig rejält och inte göra egentligen nånting. Det enda jag har inbokat som kräver att jag lämnar hemmet är sjukgymnasten för att tejpa axeln på måndag.

Sen snöar det för fulla muggar också. Det är underbart och humöret är på topp. Mössförsäljningen fortsätter också den att gå bra!

Imorgon ska vi dessutom fira lill-jul! Eftersom det var den enda helgen som passade allas scheman innan jag åker så fick det bli så. Det känns väldigt konstigt men det ska också bli jättetrevligt. Jag ska dricka cider och glögg. Jag brukar alltid få köra bil, men imorgon slipper jag. Så det blir skönt att slappna av lite.

Lussebullar ska förmodligen också bakas i helgen. Andra kanske kan tro att jag är ute i väääldigt god tid, men jag kommer ändå missa hela julen så det får bli så helt enkelt. Och det känns helt okej. Hade varit värre om det inte hade blivit nån jul över huvud taget. Men nu blir det ju det. Sen planerar jag att joina familjen på julmiddagen via skype. Ska försöka komma hem till jul, men jag betvivlar starkt att det blir så.

Idag jobb till åtta sen ska jag fixa en beställning som ska vara klar imorgon. Blir nog bra. Toodles!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: