Emelie

Love the life you live - live the life you love

Sluta tigga läsare!

Kategori: Random

Jag förstår mig inte på alla ungdomar numera. Varför och jag menar verkligen varför går man in på andra bloggar och skriver "läs gärna min blogg och lämna en kommentar?" eller andra tiggande kommentarer som "hur mår du?". Jag blir galen. Alla som sysslar med sånt kan lämna min blogg nu.

Det är skandal att unga tjejer numera drömmer att bli bloggare när dom blir stora, med argument som att man får vara ledig jämt och man behöver bara blogga några gånger om dagen. Herrejisses. Vad är det för mål liksom? När jag var yngre ville iaf jag bli typ frisör, advokat eller fotbollsproffs. Visst fotbollsproffs var väl inte så realistiskt men det var ändå ett yrke där jag förstod att man måste göra nåt för att tjäna pengar. Inte sitta på sin röv och skriva lite korta inlägg med bilder 4-5 gånger om dagen. Det är inget yrke.

Om man ska kommentera en blogg ska det för det första ha nåt med inlägget att göra om ni frågar mig, och för det andra kommenterar man inte en blogg där man inte ens läst ett inlägg. Man sitter inte och slumpar bloggar i timmar och lämnar kommentarer på varenda blogg som dyker upp. För det är inte så man får en stor blogg. Man skriver om intressanta saker och är sig själv. Eller så kan man göra som pissie och provocera sönder. men ändå. Det är ingen karriär. Tänk om alla små vilsna tjejer kunde inse det nu.

Sånt irriterar mig och det verkar ha blivit rätt vanligt på min blogg på senaste utan att jag förstår varför. Palla. Så ge upp och sluta skriva tiggande kommentarer please.

Kommentarer

  • MaRcUs säger:

    Jätteintressant blogg! lol

    Spana gärna in min :):)

    Fnizz :PPppPp

    2010-11-05 | 13:10:25
    Bloggadress: http://mancandy.blogg.se/
  • emelie säger:

    haha duuuja! ;)

    2010-11-05 | 21:44:39
  • fintjej_89 säger:

    hej! kolla gärna in min blogg! kramizar! MOAHAHAHAHAHA

    2010-11-05 | 23:11:56
    Bloggadress: http://annamooa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: