Emelie

Love the life you live - live the life you love

Oj oj oj

Kategori: Random

Sista dagen på jobbet idag. Det gillas. Dock så får vi se om jag kommer överleva dagen. En (flera?) parasit(er) lever och frodas i min mage vilket inte är så kul. Pricken över i:et är att jag imorse vaknar med ont i halsen. Inte Okej! Inte NU! Jag vill va frisk nu för jag har mycket att göra. Men jag är en tuff brud i lyxförpackning så det är nog lugnt. Ännu mer lyxförpackning nu vill jag tro. Skulle tro att jag gick ner sådär tre kilo igår. Inte nog med parasiten så vad jag så bakis så jag spydde hela förmiddagen också.

Overshare? Ja det är klart, men det är min blogg så jag får skriva vad jag vill.
Det tråkiga med det hela är att eftersom jag mår som en påse bajs så tar det bort lite av det roliga med att det faktiskt är min sista dag idag. Allt sånt försvinner liksom. Men men. Det blir nog bra.

Nu jobb till 19,40. Eller så länge jag överlever. Ciao!

Kommentarer

  • Lotta säger:

    Åneeeej, jag missade din sista dag! Jag tänkte på det idag... Är hemma magsjuk. Blir också rätt smal men är trött på att spy och pissa med röven samtidigt.

    Du e best! Kom ihåg det, och ta ingen skit!

    2010-11-29 | 23:56:35

Kommentera inlägget här: