Emelie

Love the life you live - live the life you love

Migrän

Kategori: Random

Misstänker jag att jag upplever denna hemska och långa dag. Har aldrig haft så ont i huvudet i hela mitt liv, om man bortser från alla hjärnskakningar jag haft. Det gör iaf svinont och ljus, ljud och en dator gör det inte bättre. Bara en sån sak som att lyssna på signalerna när man ringer gör så helvetes ont.

Men jag härdar och jag går på ren vilja som jag ofta gör numera. Jag misstänker att det är stress som spökar. Jobba jämt och när man väl är ledig är man ändå inte ledig. Det är inte bra. Men nu ska jag vara ledig i två dagar och vara riktigt ledig. Jag tänker ta det så förbannat lugnt! Massage imorgon och tvätt på torsdag. Det är allt jag tänker göra. Resten av tiden ska jag gå omkring med pyjamas och ligga i säng/soffa och kolla på film och sticka mössor. Så som ledighet ska vara.

Så nu har jag två timmar kvar att härda med förbannat snusk jävla kuk ont i huvudet, men sen får jag va ledig och släppa stressen för två dagar. Det kommer bli underbart. Till och med så pass så jag funderar på att flytta tvättiden för att verkligen få vara så ledig som jag bara kan. Några dagar till klarar jag mig utan att tvätta. Men vi får se. Förhoppningsvis blir jag en ny människa bara imorgon. Sova ut och sen gå på massage och sen bara vara en död fisk i soffan och njuta av Bonde söker fru och film. Det kan göra mycket.

Kanske måste jag ge brorsan fetstryk i SSX on tour också. Det var ett tag sen.


Syskonkärlek

Kommentarer

  • Tova ;) säger:

    hej, kolla in min blogg och lämna gjärna en kommentar<3!!

    2010-11-05 | 09:43:14
    Bloggadress: http://pleng.blogg.se/

Kommentera inlägget här: