Emelie

Love the life you live - live the life you love

Life

Kategori: Random

Herrejisses vad tiden går fort nuförtiden. Speciellt kvällarna. Bara säger pang så är klockan tio och jag inser att det kanske är dags att göra sig i ordning för sängen. Ingen kan ju klaga på att jag går och lägger mig för tidigt längre iaf.

Hur som helst. Jobbade till halv sju sen tänkte jag att jag inte orkade laga mat så jag gick till sibylla och fick en glad överraskning när det var dags att betala. 9 kronor för ett big meal. Det kostade nämligen 39 och sen hade jag ett sånt där stamkort som var ifyllt så jag fick 30 spänn. Rätt najs måste jag säga. Billigt och gott var det.

Sen dess har jag suttit i min nya arbetshörna och jobbat på en beställning som nu bara har en kvarts arbete kvar på sig. Känns bra att få lite gjort i alla fall.

Imorgon blir det jobb från 9.10 till 17.50. Sen bär det av hem för lite mer jobb med beställningar och även lite packning och städning hade jag tänkt hinna med. Men det ska nog gå bra. Inte så jättemycket kvar nu som jag kan packa i förväg ändå.

Nej, nu ska jag tvätta ansiktet, borsta bissingarna och gå och lägga mig och kolla på film. Good night.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: