Emelie

Love the life you live - live the life you love

För kärlekens skull

Kategori: Random

Nu är det läskigt nära. Så pass nära så man kan känna på det. 10 dagar tills vi åker, och 3 arbetsdagar kvar. Det är så offantligt skönt och det ska bli så kul.

Jag är glad mest hela tiden. Även på jobbet. Enda stunden jag inte är jätteglad är när väckarklockan ringer, men det kommer nog aldrig hända. Eller jo. Jag kommer att vara jätteglad och vakna med ett studs när den ringer nästa lördag och vi ska åka. Och dagen vi ska åka till Asien. Då kommer jag vara glad när den ringer.

Anyway, ikväll ska jag och brorsan åka på lillänge och handla diverse saker. Sen ska jag slå mig ner i min nya arbetshörna och fixa klart beställningar. Sen måste jag diska också. Men det kunde varit värre.

Imorgon ska jag äntligen åka och hämta mina nya täckbyxor. Ska bli spännande och jag hoppas verkligen, verkligen att dom passar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: