Emelie

Love the life you live - live the life you love

bloggdesign

Kategori: Random

Jag vill ha en ny bloggdesign, med en header. Men jag vet inte hur man gör. Det är jättetrist men jag vet verkligen inte hur man gör. Jag har försökt, men jag fattar inte. Så om någon vill hjälpa mig uppskattas det!

I övrigt har jag superont i huvudet. Känns inte som nån ovanlighet numera. Mycket kommer nog från min onda nacke och mina stenhårda axlar. En massage som jag kommer få imorgon kommer inte en sekund för tidigt. Försöker också fixa så att jag kan vara ledig imorgon. Jag behöver det. Jag har inte varit ledigledig på jättelänge. Jag har varit ledig, men då har det varit fullt upp. Och det är jobbigt och jag känner mig som en robot som bara är. Dag in och dag ut bara går. Jag vill vila upp mig och bara må lite bättre. Jag vill inte jobba konstant längre. Blä.

Jobb till 19 idag. Känns förjävligt med tanke på min huvudvärk. Men jag hoppas den går över så småningom. Dock så är det spänningshuvudvärk. Och den brukar inte försvinna förrens jag slappnar av. Vilket blir när jag kommer hem.

Ciao.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: