Emelie

Love the life you live - live the life you love

Bananyogurt

Kategori: Random

Idag verkar min huvudvärk äntligen ha lagt sig. Jag har haft extremt megaont i huvudet i drygt en vecka för er som inte visste det. Men nu så. Nu kör vi!

I övrigt sitter jag och äter frukost. Den godaste frukosten som finns. Nämligen icas ekologiska bananyogurt. Den enda bananyogurten som finns. Klart finns det andra, men då är det en massa blåbär och annat skräp i. Jag vill ha med bara banan. Jag älskar bananer. Och apelsiner. Fruktperioden är verkligen här för mig nu och det är bra. Frukt är alltid bra att äta.

Annars börjar jag peppa väldigt mycket inför Norge. Det börjar verkligen närma sig. Helt sjukt att om exakt en månad börjar jag jobba i Norge. Det är helt sjukt! Happy MLI!

Nu jobb till 18:40. Toodles


Snygga tjejer.

Kommentarer

  • Anny säger:

    Skönt att huvudvärken lagt sig! Jag mår också bättre så vi måste ju komma igång med träningen, så din pappa inte kan klaga nå mer. ;)

    2010-11-06 | 19:56:06

Kommentera inlägget här: