Emelie

Love the life you live - live the life you love

28 days ffs!

Kategori: Random

Ja nu är det bara 28 dagar kvar till D-Day. Det är dagen jag börjar jobba i Hovden. Och det är bara 26 dagar kvar tills jag åker. Nästan läskigt hur nära det är. Insåg också idag att jag bara har en helg kvar att jobba. Det känns sjukt bra. Den helgen skulle jag egentligen börja 06 båda dagarna vilket kändes piss. Men idag lyckades jag muta en kollega med en hel kladdkaka för att byta. Yey!

Annars idag så ska jag dra igång med beställningarna igen. Ligger lite efter eftersom jag inte hunnit handla garn, men det ska jag fixa efter jobbet och därefter finner ni mig i soffan med virknålen resten av kvällen. Känns som en skön kväll. Känns också skönt att jag slutar i tid idag. Nämligen halv sex. Det kan jag helt klart leva med!

Annars i helgen så jobbade jag i lördags, därefter var jag på middag med svärfamiljen på clarion. Det var supergott. Munorgasm. Först åt jag fetaostfylld kyckling med risotto. Risotton var så god att det inte gick att beskriva med andra ord än "MMMMMM!". Därefter åt jag hallonsorbet som var helt amazing. Satan vad gott.

Igår gjorde jag inte mycket. Sov ut för första gången på länge, städade och diskade lite, kollade på mcleods och sen bjöd jag hem pappa, pappas tjej och brorsan på middag. Det var mycket trevligt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: