Emelie

Love the life you live - live the life you love

You are the only exception

Kategori:

Goosh vilket fail det blir på fredag. Första gången jag har ens lite sug på att dricka på ett år typ. Å då visar det sig att de som ska göra mig till följes på middag ska antingen jobba, spela match dagen efter eller köra bil. Nummer fem i sällskapet är också döende i förkylning så det här blev ju väldigt lyckat. Not.

 

Mitt sug förvsann genast för vem fan vill festa solo. Och jag blev även väldigt less. Här försöker man fixa nåt kul men nejdå. Funderar på om det kanske är värt att skita i hela grejen. Känns ju som så.

 

Över till helt annat så har jag nu mailat på en massa lägenheter som hyrs ut över sommarn. Jag hoppas verkligen att jag får nån för jag klarar inte av att bo hemma med en massa dumhuvuden längre. Sen hoppas vi på att jag kommer iväg nånstans i höst så jag inte blir själv kvar här.

 

Och ja jag är jävligt bitter just nu men det känns som att allt förutom en grej skiter sig. Glad är jag att jag har mr. X som just nu är det enda som håller mig uppe.

 

Toodles!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: