Emelie

Love the life you live - live the life you love

Work it!

Kategori:

I helgen har jag inte gjort mycket. Kollat mcleod som en besatt galning, tränat, promenerat, kollat på halva Kick-ass och det är typ allt.

 

Visst jag har typ inget liv men det är ett aktivt val jag har gjort för det finns verkligen inget skönare än att gå till jobbet på måndagen och känna att jag har vilat precis så mycket som jag ville under helgen. Sen mår jag så jävla bra som är typ nykterist numera. Heja mig. Träning och mycket sömn är bättre.

 

Ikväll ska jag ut och käka med X, sen ska jag hem och njuta av lite mer mcleod, kanske träna. Oavsett så kan jag va uppe sent med gott samvete eftersom jag är ledig imorrn. Sen jobbar jag onsdag ledig torsdag sen jobbar jag helgen och lyssna och häpna, på måndag, om en vecka är jag stor och får gå på systemet. Imorrn ska jag träna så mina ben ramlar av iaf.

 

Allt för mig idag. Peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: