Emelie

Love the life you live - live the life you love

The smell of rain

Kategori:

Fredagen va så jävla värd, måste jobba idag för att jag va ledig men det var det värt för vädret var inte att leka med. Balkongen va nog det bästa som kunde ha hänt. Så sjukt skönt. Nu jobbar jag sex dagar i rad men det var det värt! Dessutom är det bra ob idag och jag har bara två veckor kvar av mitt vik.

 

Ingen har svarat på mina mail för lägenheter. Lite bittert. Droppade bomben för pappa att jag inte klarar av att bo med så mycket folk omkring mig längre. Han sa att jag bara är på mitt rum så det kan inte va så farligt. Men det är av en anledning jag spenderar all tid på mitt rum, just det, för att inte behöva störas av andra människor hela tiden. Måste ju till och med slåss om ugnen när jag ska laga middag. Men jag håller tummarna för att någon vill hyra ut sin lägenhet till mig. Annars får jag väl bo på campingen i sommar eller nåt.

 

Fick förövrigt en shaker i fredags, alltså en sån som bartenders använder. Det gjorde mig glad. Kinderäggen och Pezen som jag fick av Erica räddade min dag igår. Hade glömt hur gott kinderägg va och hur kul det va att pilla ihop leksaker. Mer kinderägg ska jag defenitivt köpa! Även reseboken om Australien har underhållt mig i helgen. Bra köp!

 

Aja, nu blir det jobb för hela slanten! Toodles.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: