Emelie

Love the life you live - live the life you love

Mcleod

Kategori:

Jag bloggar aldrig längre men jag har inget vettigt att skriva. Typ.

 

Det som hänt sen sist är väl mest att jag insett att om jag stannar kvar i stan i höst kommer jag inte ha nån kvar här så jag har beslutat att satsa på att flytta till Australien och jobba. Mest för att jag alltid velat se Australien och känner att det skulle vara ett ypperligt tillfälle på att se det. Sen finns det mycket jobb där för turister också och det känns ju som ganska viktigt.

 

I övrigt har jag minskat min tid på Coopers test med lite med än två minuter på två månader. Det är fortfarande inte riktigt bra men det är i alla fall på bättringsvägen. Speciellt eftersom jag inte har konditionstränat något alls egentligen och nu när sommaren kommer så kommer det bli mer löpning vilket borde innebära att min tid kommer att vara grym när sommarn är slut!

 

Funderade på att springa tjejmilen i höst bara för att ha ett mål med min träning men det känns svårt att planera så långt fram just nu. Men vi får se. Jag kan ju ha det som mentalt mål iaf.

 

Just det. Har ju varit i Stockholm också. Bounce va helt jävla grymt och jag hade inte kunnat be om ett bättre farväl till dom. Dock så har jag en känsla om att det inte är sista gången man ser Jennie iaf. Duktig tjej.

 

Fyller också 20 om typ en vecka. Yey.

 

I helgen ska jag träna, kolla mina ögon fyrkantiga på Mcleods och bara chilla. Ska käka hos morsan ikväll. Mumma. Peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: