Emelie

Love the life you live - live the life you love

L to the edig

Kategori:

Man kan ju inte göra annat än att älska bibeln, jag menar hade inte den funnits hade vi inte varit lediga typ varje gång man är det. Jul check, påsk check, kristi himmelfärds check osv osv.

Idag blir det nog lugnt. Min plan var egentligen att dra ut och springa eller ta en långpromenad, men vad ser jag när jag tänker gå ut? Jodå det snöar. Nu regnar det men det är fortfarande lika omotiverande att dra ut. Så jag väntar tills badet öppnar 10 å tränar rumpan av mig där istället.

Jobbar i helgen. Känns lite segt när vissa andra har världens långhelg. Blä. Men jag får å andra sidan vara ledig på tisdag och då får jag gå på en helkroppsmassage på två timmar. Det ni! Fyller också systemet på måndag. Yey!

Nu ska jag försöka tvinga mig ut i regnet, måste ju ta mig till gymmet på nåt sett och den enda vägen är ut i regnet och upp på cykeln. Toodles!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: