Emelie

Love the life you live - live the life you love

Kaffe är gott

Kategori:

Någon som drogar mig varje morgon?

 

Man kan ju börja undra. Jag har nog aldrig mått så bra och varit på så bra humör som nuförtiden. Kliver upp varje morgon, glad som bara den, vet aldrig varför dock men jag är bara glad och nöjd. Det känns bra att det är så. Allt går så mycket lättare och det bara rullar på istället för att det ska vara kämpigt.

 

Träna är nog det bästa som finns. Häpna och hör vad jag gjorde i torsdags, jo jag kommer till gymmet, börjar med att värma upp genom at springa 2 km bara för att. Sen tänkte jag sätta mig på liggande cykeln som jag kallar den. Precis då börjar Biggest Loser, fan va najs tänker jag eftersom de är rätt motiverande och det i övrigt bara va skit på tv. Det slutar med att jag sitter kvar på cykeln under hela programmet och cyklar 1,5 mil. Jag är nöjd. Mitt gamla jag hade aldrig gjort nåt sånt.

Så ja jag är helt enkelt nöjd med mig själv just nu. En klapp på axeln på sig själv är viktigt ibland.

Det va väl allt jag hade att säga.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: