Emelie

Love the life you live - live the life you love

It's only just begun

Kategori:

Igår kollade jag på Bridget Jones, det passade mig rätt bra, tills det slutade lyckligt när jag bestämde att jag inte skulle kolla nå mer. Lyckades sova inatt trots allt. Dåligt som fan såklart men jag anser att det just nu är ett mirakel att jag kunde sova ens lite.

 

Jag gjorde ett snabbt beslut att jag skulle cykla till jobbet idag. Mina öron gör ont men jag koncentrerade mig iaf på något annat och det funkade iaf lite. Sitta på bussen skulle jag nog inte våga då det är tid att tänka. Inte bra.

 

Blev erbjuden en lägenhet igår. Fan va kalas tänker jag och va bra för då får jag något annat att tänka på. In my ass. Lägenheten var i lit och det var ju därför inte mycket att göra. Ärligt talat vet jag inte om jag orkar bry mig. Jag kommer ändå inte få någon lägenhet så det kanske är lika bra att lägga ner mitt engagemang nu på en gång.

 

Jag ska träna efter jobbet. Minst två timmar. Om jag orkar. Men det funkade att cykla till jobbet så då borde det funka att träna. Hejdå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: