Emelie

Love the life you live - live the life you love

This is what happiness means to me

Kategori:

Kan någon snälla lära mig hur man lägger in youtube klipp på bloggen så skulle detta uppskattas.

 

Mitt liv består i alla fall av träning, jobb och ibland häng med diverse folk. Även virkandet av mössor har börjat komma igång eftersom jag ska komma igång med en efterlängtad hemsida i höst. Hur som helst så är det därför jag aldrig har något kul att skriva här, men det gör inget för jag skriver bara för att skriva någonstans och inte för att det ska vara kul för andra att läsa.

 

En klar förbättring sen jag började träna är främst att jag sover så bra så jag vet inte vad, har säkert skrivit det 20 gånger förut men det är för att det är så himla skönt att det inte längre är ett problem. Jag måste också påpeka att jag är en mycket gladare och piggare människa! Jag älskar det!

 

Annars sitter jag och drömmer mig bort för att se Bounce för en sista gång. Det känns faktiskt väldigt sorgligt att dom ska lägga av eftersom allihopa är så sjukt duktiga. Det är i alla fall vid sådana tillfällen jag ångrar mest att jag slutade att dansa. Det bara kryper i kroppen. Men men, nu är man ju för gammal för att hålla på med sånt så jag får nöja mig med afrikansk dans på Stepin.

 

Annars är det inte heller länge kvar till juni när mitt vik går ut. Sköööönt. Ska bli så sjukt nice att kunna anpassa efter mig själv hur mycket jag vill jobba. Eller snarare hur mycket jag vill va ledig. Känns bra. Sen måste jag komma på vad fasen jag ska göra i höst. Va kvar i stan eller inte och i så fall var jag ska jobba. Förmodligen blir jag kvar på jobbet och i stan som det känns nu, men man vet aldrig. Jag kanske reser jorden runt. Who knows?!

 

Jag ska träna så jag svettas ut minst en liter och inte kan gå på flera dagar sen. Bara så ni vet.

 

Ciao.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: