Emelie

Love the life you live - live the life you love

Relax

Kategori:

Ambitiös är vad jag är numer. Igår såg min lediga dag ut på följande vis: Klev upp 08:00, städade undan lite och gjorde amerikanska pannkakor, min nya drog.. sen klockan 10:00 bestämde jag att nu är det dags för träning, så jag sätter på mig lite ”praktiska kläder” alltså inte snygga kläder utan sådant man promenerar i, sen går jag till badet, detta är drygt 3 km. Därefter tränar jag som en galning i en timme. Märkte också att relaxen öppnade 13:00 så jag fick stå ut med blöjlukten och skrikande barn i vanliga omklädningsrummet. Sjukt minus.

 

Anyway, tränade och tränade, Biggest Loser är för övrigt alltid på när jag tränar, oavsett tid. Och det gillas för då blir man peppad och tänker att man aldrig ska se ut så. Sen duschade jag, bastade lite och begav mig till Bananas crib, därefter gick vi in till stan, vilket är drygt 3 km till. Sen gick vi på staden och kikade runt och köpte in nödvändigheter såsom badolja och badskum. Även två till kokböcker. Och ja jag har köpt rätt många kokböcker på bokrean, men det gillas. Jag får inspiration som bara den.

 

Därefter blev det Törners, mumma i magen. Sen tog vi som tur va bussen hem, på grund utav både all slask som var ute och även att hela min kropp nu va ganska utmattad. Kom i alla fall hem, kollade True Blood, lagade bakpotatis, åt, sen tog jag mig ett bad i det nya badskummet och jeeesus va skönt det va. Att det luktade avslappning gjorde inte saken värre.

 

Efter jobbet idag tänkte jag ta mig en liten simtur, mest för att få va på relaxen en stund och jag inte orkar träna idag också. Sen i helgen ska jag bara jobba och promenera tänkte jag. Ska bli rätt skönt ändå.

 

Träningen går i alla fall jättelätt med tanke på hur lite jag tränat på senare. Men det beror förmodligen på att jag inte dricker eller snusar eller så längre. Mycket bra.

Toodles

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Heja på snuttefisan!

    2010-03-12 | 08:10:59

Kommentera inlägget här: