Emelie

Love the life you live - live the life you love

I am the spark

Kategori:

I helgen har det varit så chill och så mys. Det började i torsdags när jag fick långhelg och jag och Anna firade detta med amerikanska pannkakor, True Blood och halv åtta hos mig. Dock så orkade varken hon eller jag mer efter 8 och jag somnade 9 min första lediga dag på 100 år. Vaknade självklart klockan 06:15 dagen efter, alltså på min första sovmorgon sen sundsvall brann. Inte nice men ändå skönt att komma igång tidigt. Tänkte dra och träna men pappa fick mig att inse att det inte va okej så jag väntade till 8 istället. Därefter drog jag och Anna ner på stan för inhandling av kläder och intag av en mycket god macka. Därefter blev det matiné med avatar, den va lika bra som första gången. Hihi

 

Sen va fredagen slut, lördagen spenderades med att virka mössor och att umgås och äta hos mamma. Bakade en kaka som blev gudomligt god. Annars har det inte hänt ett skvatt i helgen.

 

Var stensäker på att jag skulle bli sjuk inatt. Gårdagen var tung och jag kunde inte änns träna som folk. Var helt enkelt slut i både kropp och själ. Sov några timmar på eftermiddagen och var så säker på att jag skulle vakna 03:00 inatt med 40 graders feber men jag klarade mig så jag får jobba en vecka till! Weei.

 

Allt för idag. Toodles

Kommentarer


Kommentera inlägget här: