Emelie

Love the life you live - live the life you love

I am the light in the dark

Kategori:

Alltså jag trodde verkligen inte att något kunde bli batter än Amy Macdonalds skiva This is the life. Men banne mig, hon har lyckats igen, A curious thing är nog till och med bättre. Låtar som Spark, Love, Love, My only one och alla andra är fan helt jävla grymma. Jag kan konstatera att Amy Macdonald är min absoluta favoritartist. Finns inte en enda låt med henne jag inte älskar helt totalt. Hon är helt enkelt grym. Att hon också bara är född 1987 är också väldigt inspirerande och otroligt.

Idag vankas jobb och jag ska faktiskt inte träna idag efter jobbet. Kände helt enkelt att kroppen började säga ifrån igår så det blir nu till att följa träningsschemat lite mer och alltså inte träna varje dag. Men vi får se hur jag gör imorrn. Kanske tränar ändå. Tror också att jag ska gå på en promenad idag med mina nya vandringsskor. Mycket bra Haglöfs. Invigde dom på en promenad till mamma igår för lite te och halv åtta hos mig.

Alltså fan va allt känns mycket lättare sen jag började träna. Förut hade det krävts mycket för att jag skulle gå till mamma en sväng bara sådär, men nu bara gör jag det för det är ingenting. 1,6 km dit och tillbaka och det är som sagt väldigt lite. Men det är skönt att träningen går så sjukt bra. Jag är nöjd.

Nu ska jag ta och sminka mig och sen blire jobb till 16,10. Baj Baj

Kommentarer


Kommentera inlägget här: