Emelie

Love the life you live - live the life you love

Hot stones

Kategori:

Nu har jag hunnit med massvis, Ikea med Anna i torsdags, chill och sovande till och från hela helgen och även inköpande av massagebänk. Nu kan jag alltså massera på riktigt. Jippiiiii.

 

Har också hunnit med att komma på exakt vad jag vill bli vad jag vill stor och har nu ett mål här i livet och det är följande. Bli massageterapeut, jobba med det ett tag för att sedan utbilda mig till sjukgymnast.

 

Det känns verkligen bra och jag vill det verkligen så det ska nog passa perfekt. Att jag alltid har haft ett extremt intresse för idrottsskador och muskler gör ju inte heller saken sämre.

 

Så nu är nästa steg i det hela att införskaffa hot stones då jag provade på det idag å det va helt underbart! Sen får vi se om det blir sjukgymnast eller spaterapeut i framtiden, men vi börjar med massageterapeut.

 

Annars har jag och Anna också bokat tågbiljetter och jag har tagit ledigt till 23-25 april då Bounce har sin sista uppvisning. It’s the end of an era. Kommer ihåg när jag såg dom när jag gick typ i sjuan. Det va jag mamma och momma som åkte ner till Sthlm för att kika på dom och jag hade fått det i julklapp. Hoppas att det blir minst lika bra den här gången.

 

Annars tänkte vi också hinna med cosmonova, en massa shopping och även en 3D-film. Kommer blir kanoners och nu har jag nåt att se fram emot vilket gör att livet känns mycket lättare.

 

Jaja, det va väl allt. Toodles

Kommentarer

  • Rupert säger:

    =PpPpPpPp

    2010-03-06 | 09:21:57

Kommentera inlägget här: