Emelie

Love the life you live - live the life you love

Give me a stage and I'll be your rock and roll queen

Kategori:

Jobb som vanligt denna dag, ikväll vankas det häng med Anna, vi planerar för True Blood och allmänt chill. Vi tänkte simma men det ställde vi in pga flera anledningar.

 

Imorgon är jag ledig. Efter sju dagar i rad av arbete. Så då får jag långhelg. Ska bland annat gå på Avatar (igen), boka tatueringstid, förmodligen, äta musslor och chilla som om det inte fanns någon morgondag, ska försöka klämma in lite träning också, om jag orkar. Är helt slut efter allt jobb. Kommer iaf helt enkelt bli en skön och lugn helg och det blir nog precis vad jag behöver för att återhämta mig.

 

Jag ska förövrigt äta amerikanska pannkakor till frukost varje dag den här helgen. Har längtat som en tok efter det. Detoxen är också över imorgon och jag får åter igen dricka kaffe. Känns som en enorm lättnad då det har varit tufft utan kaffe när man börjar tidigt och kliver upp senast 6 varje morgon.

 

Det var väl allt. Peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: