Emelie

Love the life you live - live the life you love

Emotional rollercoaster

Kategori:

Är uppe med tuppen idag. Ska jobba som vanligt, känns som jag inte gör nåt annat än att jobba och vila upp mig från jobbet. Dock så tränar jag ju nu också. Men ändå.

Däckade som en knubbad säl igår kväll, innan nio tror jag faktiskt att det var. Synd är dock att jag drömde imorse och vaknade med ett ryck och en klump i halsen och ont i hjärtat. Förut hände detta i princip varje natt så det är ju helt klart en förbättring. Förmodligen eftersom jag är så trött av all träning och jobb så jag sover bra av ren utmattning. Hoppas verkligen att jag fortsätter sova bra.

Över till helt annat. Har länge tänkt att Muse låtar Uprising och Undisclosed Desires är låtar som passar så sjukt bra på catwalken, att jag hade velat ha dom på min modevisning för de är bara så grymma och perfekta till sånt. Så kollar jag på Entertainment Now och ser en modevisning där mycket riktigt båda låtarna är mer på en modevisning. Coolt.

Nu ska jag börja sminka mig och kanske läsa lite Kärlek med Dalai Lama också så jag bli både vis och kanske få tillbaka lite av mitt förstånd.

Ciao





Ta mig tillbaka till paradiset.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: