Emelie

Love the life you live - live the life you love

Don't tell me that it's over

Kategori:

Nu har jag påbörjat min träning. Det går hittills bra och jag har tränat varje dag sen i fredags, idag kommer det dock inte bli någon träning känner jag. Ska träna så jevfla hårt imorrn så lite vila kan nog behövas!

Men jag är duktig som fan och jag tror att många aggressioner kommer att komma ut genom det här. Jag ska bli fit och jag hoppas att självförtroendet kan finnas åter igen. Mitt självförtroende är just nu nere på botten nämligen. Jag vet varför och jag hanterar problemet. Träningen är helt klart en sjukt bra sak för att bättra detta och som sagt få ut allt som ligger och gnager i hjärnan.

Jag ska bli en ny, stark, snygg, fit, glad, pigg Emelie. Självklart ska jag bli mycket mer också. Men det är en bra början.

Över till annat så har dom höjt priset på massageterapeut-utbildningen som jag skulle gå från 23 000 till 35 000. Så nu känns det som att det får vänta ett år eller så eftersom jag vill undvika att ta lån. Men vi får se. Har snackat med dom och platser bör finnas tills juni så i maj planerar jag att ha ett beslut.

Amy Macdonalds nya skiva kommer förövrigt snart. Det finns inget och då menar jag verkligen inget som är bättre än Amy Macdonald. Alltså rösten, texterna, allt. Jag kommer aldrig i mitt liv att komma över att jag missade henne på yran. Visst jag fick två veckor i Grekland, vilket var väldigt najs. Jag ska hur som helst se Amy innan jag dör. Funderar starkt på att dra på någon av hennes konserter någon gång. Jag bryr mig inte om jag får åka till andra sidan jorden helt själv. Bara jag får se Amy.

Just det, går också på detox nu. Det funkar bra. Typ. Tror jag förstår varför det står att kroppen måste vänja sig på bipacksedeln. Min kropp är väldigt konstig just nu nämligen. Men mindre och mindre för varje dag. Så den vänjer sig nog. Alla gifter i kroppen kommer säkert ut också!

Nej, nu är det färdigskrivet. Adjö

Kommentarer


Kommentera inlägget här: