Emelie

Love the life you live - live the life you love

Caledonia

Kategori:

Jag var allt för lat igår för att träna. Nu har jag dåligt samvete. Men jag var iaf på väg till gymmet men sen kände jag bara ”näe, jag pallar inte”. Mest eftersom klockan va halv sju och jag precis hade slutat jobba, vilket betyder att jag inte hade käkat och inte kommit hem förrns typ åtta. Det kändes inte alls kul, så jag får helt enkelt ta igen två dagar idag. Dock så var det ju egentligen inte tänkt att jag skulle träna igår så det är inte hela världen.

 

Men om jag inte vill så vet jag att jag ändå inte kommer träna nå bra och då kan man faktiskt lika gärna låta bli. Jag avnjöt lite vänner och en ansiktsmask istället. Det blev en ganska tidig kväll också och det är så jag vill ha det!

 

Men efter jobbet idag ska jag träna bannemig! Ska dessutom dra en vända på stan för att uträtta diverse ärenden. Har varit en tuff månad så nu när det är löning har listan med saker jag behöver bara växt och växt. Hade man varit kille hade det inte varit ett problem för då behöver man inte saker som foundation och body butter som är några saker på min lilla inhandlingslista.

 

Imorgon funderar jag och Anna på om vi ska dra ut och käka på något mysigt ställe, typ after work. Dock så känns det som att det lär vara 400 pers ute så vi får se hur vi gör. Kanske ska mor min ut och äta imorgon och kan maila mig var isf?

 

Aja det va väl allt. Toodles

Kommentarer


Kommentera inlägget här: