Emelie

Love the life you live - live the life you love

Balance

Kategori:

Idag ska det jobbas till 15:10 sen ser jag fram emot ett riktigt hårt träningspass. Har förövrigt tränat eller promenerat varje dag sedan jag började förutom två dagar. Det är helt sjukt. Och det kan jag absolut leva med. Planerar att fortsätta med detta och jag har kommit fram till att lördagar är den dagen jag får synda. Annars vet jag att det absolut inte kommer att funka och att jag kommer att ge upp snart.

 

Dock så har jag ännu inte känt en enda gång ”Jag vill absolut inte träna”, utan bara känt snarare att jag vill träna. I lördags när jag hade min träningsfria dag och hade klämt en pizza kände jag genast att jag ville träna. Dock så stängde gymmet 16 vilket va riktigt big fail. Men när jag inte jobbar helg så kan jag förmodligen träna varje dag utan problem.

 

Annan sjukt rolig sak är att jag sökte till Robinson igår. Så nu håller vi våra tummar och tår för att jag ska komma med och göra bort mig i nationell tv. Nej men jag känner att det skulle va en sjukt rolig utmaning och att tävla om en halv mille är inte heller fel men det är mest för att se hur jag själv skulle klara av att leva som man gör där.

 

Efter jobbet blir det som sagt hårdträning som alla andra dagar i veckan är tanken. Toodles.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: