Emelie

Love the life you live - live the life you love

Vitamin Water

Kategori:

Igår kollade jag och Emelie på Prinsessan och Grodan, den var helt okej men man gör väl kanske inte disneyfilmer som när man va liten. Det va good times.

 

I natt lyckades jag också sova så jävla bra. Det känns så skönt. Sov hela natten utan att vakna, förutom när filmen va slut så jag stängde av tvn, men det räknas inte för jag har inget minne av det. Va självklart trött imorse ändå men det hör ju till när man måste kliva upp innan åtta. Trodde dock att jag skulle sova dåligt eftersom det åskade och regnade och blåste som bara fasen men det kanske var bra för då var det inte lika ljust i lägenheten.

 

Funderar på att köra LCHF igen. Då mådde jag bra och sov som en stock på natten och var pigg på dagen. Det kan ju också ha att göra med att jag inte tränar nu men jag ska fixa ett träningsschema och  köra igång igen. Tror och hoppas att det kommer hjälpa i alla fall och det skulle ju vara riktigt nice. Ska försöka ta mig ut på en riktig långpromenad ikväll i alla fall så jag kanske kan sova gott inatt också.

 

Toodles

Kommentarer


Kommentera inlägget här: