Emelie

Love the life you live - live the life you love

Southeast Asia

Kategori:

Nu har jag bott i lägenheten i en vecka, det känns hur bra som helst och jag trivs verkligen. Annars har jag varit ledig, jobbar idag dock. Sen har det bjudits på häng med brudarna. Också mycket planerande inför kommande Backpacking som kommer bli helt awesome! Skulle köpa en 50-60 liters ryggsäck i veckan, men jag fick den av moffa. Så nu har jag en riktig ryggsäck också. Usch jag tycker inte om att få dyra saker. Jag får typ dåligt samvete och vet inte hur jag ska reagera. Men det va himla gulligt av moffa :)

Jobbar iaf till 19,10 idag sen får vi se vad det blir. Som det känns nu blir det nog bara hem och laga middag å sen va lite soffpotatis. Tror jag håller på å bli sjuk, men jag mår inte så dåligt än så länge så man vet ju aldrig. Dock så vet jag att jag hellre blir sjuk nu än när mitt vik börjar igen. Har inga inbokade pass förrns midsommar så. Men det lär förhoppningsvis bli lite jobb ändå.

Åhh jag vill åka å backpacka nu, dock så går det inte. Pengar måste sparas och planer måste smidas men vi har iaf enats om vilka länder det blir och det är en bra bit i rätt riktning. Är säker på att det kommer bli jättekul när vi väl kommer iväg iaf.

Aja det va allt. Toodles.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: