Emelie

Love the life you live - live the life you love

Smart

Kategori:

Ny mobil, check. Har länge funderat på det eftersom min är lite smått seg sådär men är alldeles för snål för att köpa en ny av den anledningen. Sen hände det. Igår, en spricka i skärmen och jag gjorde ett snabbt beslut att jag skulle ha en ny. Det blev en HTC Smart och den är jättenice:) Precis lagom för mig.

Mamma, Martin och momma å moffa åker till Montenegro i två veckor idag. Och nej jag är inte alls avundsjuk. Kan vi låtsas som. Men jag får iofs se fram emot ett halvår i värmen sen :)

Idag och imorgon vankas det jobb 9-17,40. Dock så verkar det som att det kommer va jättelugnt och skönt så det blir nog en riktigt chill dag. Sen imorrn blire som sagt jobb sen ska jag till papi och käka middag innan även han åker på semester. Mitt vik börjar på måndag så efter måndag kommer jag att jobba precis som vanligt fram tills i slutet av augusti. Ingen med nummerupplysning! Wihooooo.

Funderar på om jag ska satsa på att jobba kvar här eller försöka mig på ett jobb där man får mer än typ två spänn i timmen och där dom inte sänker OB och tvingar en jobba 6 röda dagar per år. Men det blir nog bra så småningom. När jag ser på det på det sättet känns det som att jag ska söka nytt jobb. Men vi får se.

Glad midsommar då. Peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: