Emelie

Love the life you live - live the life you love

Flytt

Kategori:

Inflyttningen är i full gång och jag och mamma åkte dit imorse för att se vad jag ska ta med till kök och så. Vi kom fram till att det är bäst om jag packar ner alla hennes saker som är kvar och tar allt mitt eget istället. Var inte så städat direkt så det är väl det jag måste göra först. Sen har jag faktiskt packat klart allt så det är bara att frakta lådor dit och sen börja packa upp.

 

Ska bli jävligt skönt att ha något eget och jag tror att jag kommer att trivas jättebra. I veckan lär man se att jag bor där. Mina magic fingers kommer att få göra sitt sen kommer det va jättemysigt där. Det är jag säker på.

 

Men, idag jobbar jag till 21 så det blir tyvärr inget mer idag, utan först imorgon efter jobbet så kommer det att dra igång riktigt. Sen är jag ju ledig i veckan så jag är mest troligt inflyttad på måndag senast är tanken. Kanske inte så att allt är klart då men så jag iaf kan bo där bland lådorna.

 

Nu jobb, hej svejs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: