Emelie

Love the life you live - live the life you love

Don't fucking tell me what to do

Kategori:

Uppe med tuppen idag, och lite tidigare, men som tur var lyckades jag somna redan 21:30 igår så det går ändå. Sovde helt okej inatt, vaknade dock ett par gånger men det är ändå väldigt skönt att jag inte ligger och försöker sova i flera timmar längre.

Igår va jag och provade riktiga bh:ar, alltså på en riktig bh:affär och fick veta min riktiga storlek. Jag hade tippat på 70E kanske, men 65F var lite chockerande att höra. Jag som tyckte det var svårt att köpa bh när jag hade 75D. Lär knappast bli bättre nu när inte ens bh-affären inte hade nån i 65F. Men jag får väl beställa från internet och hoppas på det bästa.

Var på promenad igår, har gjort nytt träniongsschema för att komma igång och det är mycket promenader på det schemat. Jag inser att jag inte orkar hålla på att gå till gymmet varje dag så promenader blir bra när jag inte tränar direkt efter jobbet.

Mamma ringde också från självaste Montenegro igår. Det va jättekul att höra från dom, dock så var det lite strörigt att lägga på efter en minut.

Ikväll blir det iaf Shutter Island med X, sen imorgon har jag sovmorgon så jag ska försöka sova ut riktigt så kanske det blir bättre med sömnen och piggheten och allt det där sen. Dock så kanske det blir motsatt effekt eftersom jag de senaste två dagarna har somnat snabbt av ren utmattning från bristen på sömn. Men vi får se. Ska iaf bli skönt att sova lite.

Det blir också träning direkt efter jobbet. Klapp på axeln.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: