Emelie

Love the life you live - live the life you love

Den vackraste stunden i livet var den när du kom.

Kategori:

Jag har ett skavsår från helvetet och jag börjar undra om det inte är infekterat eftersom det dunkar och gör ont som bara den trots att jag inte har skor på mig. Men det är inget att tala om när man tänker på den jävla stenen i mitt bröst som inte försvinner. Klumpen i halsen och stenen i bröstet är jobbiga. Vakna med ett ryck och tänka att det bara va en dröm och sen inse att så var det inte alls. Usch jag vill bara att det ska bli som vanligt igen…

 

Håller mig upptagen iaf, så gott det går. Ska på bio med Emelie och Erica ikväll sen ska jag kolla på en lägenhet. Men ändå så känns det som att inget spelar nån roll längre. Men jag ska fortsätta kämpa på.

 

Backpacka med Emelie framöver kanske? Det skulle vara kalaskul. Jag vill, men då måste man jobba mycket hårt först. Det är nog lite därför jag inte blev så överlycklig över att jag ska få kolla på en lägenhet. Det kostar ju pengar och då kan jag ju inte spara så mycket pengar som jag har tänkt mig. Men vi får se. Är det en bra lägenhet och jag får den så klart jag kör på, men om det är en fjutt lägenhet som jag inte skulle trivas i kan det nog kvitta tror jag. Det återstår att se.

 

Men ta bort den jävla klumpen, det gör ont!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: