Emelie

Love the life you live - live the life you love

Bilbingo

Kategori:

Igår va jag Anna och Emelie på bilbingo och det va så sanslöst underhållande så jag vet inte vad. Kalla mig tant om ni vill men kul var det! Roligast och läskigast av allt var att se när alla tanter försökte preja sig ut från parkeringen när det hela var över, jag trodde att vi skulle bli påkörda mest hela tiden. Men det va som sagt väldigt trevligt och nästa gång hoppas vi på vinst!

 

Annars då? Ja det är väl mest jobb som står på min agenda. Har också så sjuuka sömnsvårigheter nu på senare så jag vet inte vad. Har iofs alltid haft lite problem med sömnen men nu är det nåt så sjukt. Jag ligger och försöker somna i timmar men lyckas inte hur trött jag än är och när jag väl somnat vaknar jag iaf en gång i timmen. Inte ens Astrid Lindgren funkar längre, det som funkade så bra. Men jag hoppas det blir bättre. Kan också ha att göra med att jag har så ont i ryggen så smärtan i princip håller mig vaken.

 

Men som sagt så hoppas jag på förbättring och tänkte komma igång med träningen igen snart så kanske det blir bättre. Dock så är det svårt när man är så trött att hitta den där lilla motivationen.

 

Ikväll blir det häng med Emelie. Förmodligen någon skön film men det är alltid trevligt med film! J

 

Aja, toodles

Kommentarer


Kommentera inlägget här: