Emelie

Love the life you live - live the life you love

Big girls don't cry

Kategori:

Inatt sov jag min sista natt hemma hos far, och inatt tänkte jag sova i lägenheten. Blir lättast så eftersom jag har packat ner precis allting så det är lika bra att börja städa ikväll och sen har jag lakan, täcke och kuddar väldigt nära till hands. Pappa och bror ska åka med sista lasset idag, tv, dvd, skåp, en tavla, blommor och lite annat random. Ser galet tomt ut på mitt rum nu.

 

Men jag tror att det här kommer att bli jättebra och jag siktar på att vara klar med det mesta imorrn. Både Anna och Emelie kommer att hjälpa till imorrn också så det blir nog effektivt. Men ikväll blir det som sagt att städa hela lägenheten. Var rätt smutsigt och mycket av hennes skräp som är kvar som jag ska packa ner också så jag får plats med mitt eget och dessutom inte blandar ihop vad som är vems sen. Dock så brukar jag ha rätt bra koll på mina saker ändå.

 

Ska vara ledig hela veckan tänkte jag. Det får bli min semester den här sommaren. Jag och Anna ska ta oss en sundsvallstripp också men det är inte en riktig semester. Jag sparar helt enkelt min ledighet lite tills jag och Emelie åker iväg på vår backpacktripp. Som jag känner mig rätt säker på att det kommer bli av om vi båda bara får tillräckligt bra jobb. Längtar som fan!

Toodles!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: