Emelie

Love the life you live - live the life you love

Your song

Kategori:

I helgen har jag bland annat färgat håret en del, och även varit i stugan, tanken var att jag skulle sova över men jag kände att jag hade fått mitt i lördags och även hade allt för mycket att fixa med hemma innan flytt och fortsättning på min hårfärgning osv. Dock så är jag nöjd ändå. Vi fiskade. Jag var storfiskarn som drog upp en hel del, bland annat den största abborre jag sett. Läskigt var det faktiskt och jag blev lite rädd när moffa sa att det var en öring. Men det gick bra, för det var ingen öring, det var bara en väldigt stor och stark abborre. Jag lyckades också att dra upp tre fiskar på en och samma mask. Det är rätt duktigt gjort.

 

I princip allt är klart och packat i lägenheten nu, så på onsdag bär flyttlasset av. Ska göra det sista ikväll tänkte jag, alltså städa är typ det enda som är kvar. Men det känns bra och jag är redo för min nya lägenhet som kommer va bara min! Mina saker, min säng osv. Ska bli så sjukt skönt att sova i min egen säng efter två månader i en hård säng.

 

Så jag längtar tills jag får alla mina saker dit på onsdag och kan flytta in. Sen blir det skönt att bo så nära både pappa och mamma. Mycket smidigt.

 

Imorgon ska jag på bröllop. Jag vet inte vad jag ska ha på mig, känns det bra? Nej det gör det inte riktigt. Får ta en vända på stan efter jobbet och se om jag kan hitta nåt vettigt. För t-shirt och jeans känns lite väl tråkigt och inte riktigt passande trots att det är ledig klädsel.

 

I torsdags bar det iväg till ikea, det var verkligen välbehövligt då jag var tvungen att köpa en hel del till lägenheten. Det var en riktigt trevlig resa iaf. Dock så är det väl alltid det.

 

Apropå bröllop så vill jag gifta mig till Your song. Jag älskar den låten.

 

How wonderful life is, while you're in the world.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: