Emelie

Love the life you live - live the life you love

Vinnaren

Kategori:

Igår flyttade vi alla saker till nya lägenheten. Det är smockat med lådor att packa upp och saker som ska monteras. Men det ska nog gå. Ännu bättre skulle det gå om schema kunde va lite snäll och korta av mitt pass på lördag. Men nej nej, här hittar jag en ersättare för mitt pass på lördag. Och vad händer då. Jo dom säger att dom kan ge henne ett nytt pass. Va fan! Här bjuder jag någon som kan jobba för att lösa mitt problem. Så förlorar jag på det!

 

Men men.. får väl hålla på hela nätterna istället. Assholes.

 

Det var så skönt att sova i min egen säng för första gången på två månader inatt så jag försov mig en timme. Märkte inte ens alarmet, måste ha stängt av det i sömnen. Tur att dom som bor ovanför sedan levde om som bara den och tydligen har väldigt arga hundar som skäller. Det kan bli intressant och se om jag kommer klara av att bo på nedervåningen.

 

Men jag har ju en baksida som väger större än tystnad.

 

Igår när jag skulle sova insåg jag hur stor och fin min lägenhet är. Och idag är den faktiskt bara min. allt är klart.

 

Ikväll blir det häng med Emelie. Har varit lite lite där på senaste men våra scheman har väl krockat en hel del.

 

Klippte lugg igår. Note to self, gör det aldrig hos en elev. Den blev väl okej ändå. Men jag sa rak, hon klippte den så den är som en båge. Men men, jag får rätta till den sen. Det blir nog bra ändå, bara den får lägga sig lite också.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: