Emelie

Love the life you live - live the life you love

Tonight's gonna be a good night

Kategori:

Idag vankas jobb fram till 19, sen ska jag och Malin laga mat och dricka lite. Sen blir det krogen med antingen henne eller Emelie och övriga från gamla klassen. Vi får se hur det blir och hur sugen Malin är men en sak är säker, det är att jag ska bli full. Jag har inte varit full sedan jul. Det låter dumt att säga i förhand att man ska bli full, men bannemig jag känner suget. Ännu mer sug känner jag för att dansa tills jag har ont i fötterna. Det kommer nog att bli en nice kväll. Hoppas jag.

 

Igår hade jag och lillebror en helkväll. Det var riktigt trevligt och det och häng med pappa är det enda jag saknar nu när jag bor själv. Hur som helst var det jättetrevligt, han frågade om jag kunde bjuda på mat. Kära nån, han behöver inte fråga. Klart jag bjöd på mat. LCHF mat. Greksallad och sen gjorde jag efterrätt bestående av vispad grädde riven choklad och hallon och blåbär. Det va gott och det bästa med LCHF är att man blir så nöjd och behagligt mätt.

 

Sen kollade vi på Bolt, hamstern är så jävla skön så jag vet inte vad.

 

Imorse hade jag lite sovmorgon så jag hann med disken innan jobbet också vilket var riktigt bra eftersom det skulle kännas lite segt att börja med den ikväll när man ska börja med maten. Fint väder är det också och imorgon ska det bli ännu bättre. I like.


Imorgon kommer mamma hem också. Som jag har längtat, det är segt att inte kunna ringa mamma när man vill, men nu så! 

Nej, nu blire jobb. Toodles.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: