Emelie

Love the life you live - live the life you love

Spa

Kategori:

Kom fram till att jag ska ta mig en riktig spa-kväll och ha det allmänt skönt och rå om mig själv ikväll. Kolla på bra tv, film och njuta av en ansiktsmask och bli lite sommarfräsch. Det var alldeles för länge sen.

 

Baah, jag sitter bara och tänker på lägenheten. Jag vill att det ska vara måndag så jag får veta något. Om dom godtar mitt bud eller om jag ska höja bud. Helst vill jag bara att det ska vara dagen då jag får lägenheten. För jag ska ha den. Det förtjänar jag. Sen är det så nära till både pappa och mamma och det är bra så är det lite lättare att gå dit och käka än som nu där man måste ta minst en buss i en halvtimme innan man är framme. Nu snackar vi alltså max 5 minuters promenad från pappa till den nya lägenheten som jag så gärna vill ha.

 

Nu är det bokat att nästa helg får jag min efterlängtade stugvistelse. Var dit en snabbis igår ju, men jag vill ha mer. Minst två dagar. Och det ska ske nästa helg och vädret ser ut att bli helt underbart.

 

Ikea på torsdag längtar jag också till. Och onsdag när jag får sova ut och njuta av lite ledighet. Mycket jag längtar till nu. Men vi tar en dag i taget och börjar med en spa-kväll för mig själv.

 

Ska nog till och med unna mig lite choklad och cola också. På helgen får man, även om man äter LCHF. Man borde inte, men man får.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: