Emelie

Love the life you live - live the life you love

Rotting

Kategori:

Mycket har hänt sen sist. Min mage är nästan frisk, jag har fått fast jobb, jag har lagt bud på min drömlägenhet, jag har varit i stugan och ätit grillad lax, jag har fastnat i bilkö bakom en asfaltsbil på E14 från Optands flygplats till Torvalla, 40 min satt jag i kö för den som undrar.

 

I torsdags va jag med mamma och Martin på Jamtli. Oh god damn vad underskattat det är. Först gå runt lite, äta en kolbulle som kanske är det godaste på denna jord, sen lägga sig i gräset och bara njuta av livet. Sen kolla i butiken på Jamtli som inte fanns sist jag var där. Det fanns bland annat en filt jag ville ha som var väldigt fint. Dock så är den typen av filtar snordyra. Sen har jag en speciell sak jag vill ha när jag flyttar hemifrån, en vilstol från Ikea i Rotting som man har en nackkudde och fäll på. Det är typ den ultimata relax och njutningsmöbeln. Så skönt så det finns inte.

 

Jag är rätt trött idag, blev sent igår och natten till igår blev det inte många timmars sömn. Imorgon börjar jag 6 så det blir kämpigt imorgon också. Men sen jobbar jag bara måndag och tisdag sen är jag ledig i 5 dagar då jag får chansen att sova ut. Hoppas på bra väder så jag kan komma iväg till stugan också. Sen börjar stråket på fredag. Har nog aldrig känt mig så ointresserad av yran som i år. Men det måste ju finnas såna år också. Men tänkt om Amy MacDonald hade kommit i år istället för förra året när jag var i Grekland och det dessutom va första gången jag missa yran. Då hade jag varit på små rosa moln just nu.

 

Aja, nu vankas jobb, sen ska jag laga middag och sova jättetidigt! Peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: