Emelie

Love the life you live - live the life you love

LCHF

Kategori:

Lägenheten jag var och kollade på igår va helt okej, dock så var bilderna betydligt mycket snyggare än lägenheten egentligen. Men den va nice ändå. Precis lagom och så snuskigt nära till stan. Så om jag får lånelöfte ska jag ändå bjuda på lägenheten. Dock så var det negativt att det va jag, X och resten var gamla personer som förmodligen har mycket mer pengar än jag. Antar att dom är ute efter en lägenhet till något barn som ska börja gymnasiet i höst. Men jag håller tummar och kollar självklart på andra lägenheter också.

 

Har skrivit ut alla jag är intresserad av som ligger lite överallt i Östersund. Är visning på en av dessa på torsdag som jag ska gå på också. Det som känns viktigast är nästan att det är nära en mataffär, eftersom jag inte har bil. Och jag har inga planer på att skaffa en heller. Men å andra sidan kan man säkert åka med mamma och storhandla på helgen, förutsatt att det finns en frys vilket det gör i typ alla lägenheter jag kollat på.

 

Idag blir det iaf jobb till 19, jag missar 16 and pregnant oh noooo! Det har blivit lite av en skön grej. Man kommer hem, kollar 16 and pregnant och sen börjar man med maten. Det är ett skönt sätt att ta igen sig efter dagen på jobbet, men idag missar jag. Attans.

 

Men men, efter jobbet blir det laga mat sen typ sova. Jag antar att LCHF tar ut sin rätt med sömnproblemen snart eftersom det funkade sist. Det gäller bara att kroppen får anpassa sig till allt fett först. Sen så.

 

Imorgon har jag sovmorgon och börjar inte förrens 11,40 så då kanske jag får vara pigg på jobbet, sen ledig torsdag och börjar 6 på fredag. Ska bli intressant och se hur det går. Blir trött bara jag tänker på det. Men nästa vecka jobbar jag bara måndag och tisdag sen är jag ledig resten så då kommer jag få ta igen allt och satsa på att komma igång med träningen också. Kanske blir en tur till Sundsvall med Anna också vilket skulle va riktigt kul.

 

Det va väl allt. Toodles

Kommentarer


Kommentera inlägget här: