Emelie

Love the life you live - live the life you love

Julie & Julia

Kategori:

Spa-kvällen blev tyvärr inte av, jag kan ärligt säga att jag var för trött för att orka exempelvis lägga på en ansiktsmask. Då är man lat, men istället hyrde jag film, kollade på Julie & Julia som var riktigt charmig och man blev galet sugen på att laga mat. Sen efter det kollade jag på nåt avsnitt av vänner innan jag kunde somna. Skulle tippa på att jag kommer att somna i tid ikväll iaf. Hoppas det för jag har snittat typ fem timmar per natt senaste dagarna och det är lite tröttsamt.

 

Så, när jag slutar 14,40 idag ska jag hem och laga mat, duscha och sen bara koncentrera mig på att varva ner så jag kan somna i tid för en gångs skull. Det borde funka tycker jag. Tänkte förövrigt göra ceasarsallad idag, men jag har glömt att ta ut kycklingen. Men det får gå ändå. Får tina i micron helt enkelt. Men gott ska det bli. Får dock se om jag känner mig lika ambitiös när jag slutar eftersom det är en del jobb med det. Speciellt när man har en kokvrå och måste hålla på i vardagsrummet med en grej och steka i hallen samtidigt typ. Men men, det ska nog gå bra, annars gör jag helt enkelt nåt annat smarrigt à la LCHF.

 

Träningen har inte kommit igång än och det känns som att det kommer att dröja lite till, men jag ska snart påbörja att ta promenader iaf. När min halvårs trötthet har försvunnit vill säga. Sen kanske jag ska ta mig iväg till relaxen typ på tisdag eftersom det är stängt på måndag. Eller kanske idag, det skulle va skönt. Dock så är det bara öppet till 18 idag så då kan man bara njuta på begränsad tid.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: