Emelie

Love the life you live - live the life you love

Jag fick lägenheten!

Kategori:

Känns så bra nu så ni kan inte ens tänka er. Det enda som gnager är att jag kommer att stå med dubbla hyror i augusti och samtidigt behöver jag köpa lite möbler. Men jag ska köpa begagnat så det ska gå bra, hoppas jag. Annars får jag väl helt enkelt åka hem till mamma och äta varje dag..

Men det känns ändå så jävla bra. En lägenhet, som är min. Inte bara för tre månader utan så länge jag vill! Åsså egen baksida. Grilla, sitta i solen och glassa. Fan va härligt det känns. Så vi hoppas på många fina dagar i augusti. Så får vi se när jag beger mig dit för att flytta. Men det blir i augusti så ska vi se om jag kanske kan korta av till 15 augusti i nuvarande lägenheten. Det skulle ju helt klart vara det bästa. Har smsat han jag hyr av och förklarat läget så får vi se vad han säger.

HURRA FÖR MIG!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: